German aircraft register

Diskutiere German aircraft register im Props Forum im Bereich Luftfahrzeuge; Hi all, Does anyone knows if the german CAA maintains a web site where it's possible to check and view the registrations such as the UK CAA or...
Soaring1972

Soaring1972

Alien
Yes, the LBA in Braunschweig has one! But my information is, this list is not public.

Kenneth

Kenneth

Alien
Does anyone knows if the german CAA maintains a web site where it's possible to check and view the registrations such as the UK CAA or the french DGAC?
It doesn't! Data protection concerns have resulted in the register not being available to the public. Depending on what you want to "check" with the registrations you can

(1) Use Google - surprisingly efficient for this purpose as well,
(2) Use airliners.net, and/or
(3) Purchase Air Britains European Civil Registers Handbook

Thema:

German aircraft register

German aircraft register - Ähnliche Themen

• AeroForce X - MALE UAS made in Germany

AeroForce X - MALE UAS made in Germany: Vor etwa 2 Wochen wurde erstmals verkündet, dass die Aerodata AG ein eigenes MALE UAS-System entwickelt. Mit einer maximalen Abflugmasse von...
  • Boeing 707-330B "German Cargo" Minicraft, 1:144/WB2025BB

Boeing 707-330B "German Cargo" Minicraft, 1:144/WB2025BB: Während meine Bristol Superfreighter der Fertigstellung entgegensieht, habe ich mir schon ein neues Projekt vorgenommen, diesmal in 1:144. Die...
  • Neuerscheinung: GERMANWINGS FLUG 9525 - Absturz in den französischen Alpen

Neuerscheinung: GERMANWINGS FLUG 9525 - Absturz in den französischen Alpen: Servus zusammen! Ich darf in eigener Sache auf mein neu erschienenes Buch über den Germanwings-Absturz hinweisen. Es kann AB SOFORT u. a. HIER...
  • First French-German KC-130 Hercules + Other French Transport Aircraft

First French-German KC-130 Hercules + Other French Transport Aircraft: Ein Land wie Frankreich hat eine ziemlich große Transportflotte. In den letzten Jahren wurde diese Flotte grundlegend erneuert. Einige neue Typen...
  • Neues Buch: ROHRBACH - GERMAN ALL-METAL AIRCRAFT PIONEER

Neues Buch: ROHRBACH - GERMAN ALL-METAL AIRCRAFT PIONEER: Lennart Andersson und Rob J M Mulder haben dieses schöne Buch über Adolf Rohrbach und seine Flugzeuge und Projekte geschrieben! Bestellung des...