Sayonara Phantom (book about Japanese F-4)

Diskutiere Sayonara Phantom (book about Japanese F-4) im Bücher u. Fachzeitschriften Forum im Bereich Literatur u. Medien; Sayonara Phantom by Edwin Schimmel PRE-ORDER NOW FOR € 49,95...

Reaper02

Flugschüler

Sayonara Phantom by Edwin Schimmel PRE-ORDER NOW FOR € 49,95

For over 45 years the Japanese Air Self Defense Force flew with the beloved F-4 Phantom. 140 F-4EJ Phantoms flew within 6 Squadrons in the air defence and ground attack role and lateron 14 RF-4E Phantoms were purchased for photo reconnaissance missions.
In 2020 the two last Japanese F-4 Squadrons, flying from Hyakuri Air Base near Tokyo, will retire their Phantoms. This book covers some of the final flights of the F-4EJ's from 301 Tactical Fighter Squadron and the RF-4E(J)'s from 501 Tactical Reconnaissance Squadron.

Syonara Phantoms does not only gives you beautiful pictures of the F-4's made during the Hyakuri Air Festival in 2019 and some 'normal' flying days, but also gives you a lot of information about the introduction of the F-4 in Japan, tasks and weaponary and the Squadrons history.

Pre-order this book now (A4, 54 pages, hardcover) for € 49,95 (excluding shipping costs) by sending an e-mail to e.schimmel@live.nl

Tweety

Tweety

Berufspilot
Wahrscheinlich ein selbstgemachtes Fotobuch bei CeWe:wink2:

Peter Wimpsey

Peter Wimpsey

Space Cadet

Sayonara Phantom by Edwin Schimmel PRE-ORDER NOW FOR € 49,95

For over 45 years the Japanese Air Self Defense Force flew with the beloved F-4 Phantom. 140 F-4EJ Phantoms flew within 6 Squadrons in the air defence and ground attack role and lateron 14 RF-4E Phantoms were purchased for photo reconnaissance missions.
In 2020 the two last Japanese F-4 Squadrons, flying from Hyakuri Air Base near Tokyo, will retire their Phantoms. This book covers some of the final flights of the F-4EJ's from 301 Tactical Fighter Squadron and the RF-4E(J)'s from 501 Tactical Reconnaissance Squadron.

Syonara Phantoms does not only gives you beautiful pictures of the F-4's made during the Hyakuri Air Festival in 2019 and some 'normal' flying days, but also gives you a lot of information about the introduction of the F-4 in Japan, tasks and weaponary and the Squadrons history.

Pre-order this book now (A4, 54 pages, hardcover) for € 49,95 (excluding shipping costs) by sending an e-mail to e.schimmel@live.nl
Ernsthaft: 54 Seiten für 49,95€? Dies klingt sehr nach Blurb und Selbstverlag.....
Und der Reigen an Büchern zu japanischen F-4s ist eröffnet. Da ist noch mehr zu erwarten bzw. in Japan gibt es schon was.

Thema:

Sayonara Phantom (book about Japanese F-4)

Sayonara Phantom (book about Japanese F-4) - Ähnliche Themen

• HASEGAWAS F-4E PHANTOM II 30 TH ANNIVERSARY IN 1/48

HASEGAWAS F-4E PHANTOM II 30 TH ANNIVERSARY IN 1/48: Hallo liebe Kleberzunft, Dieses mal handelt es sich um dieses wunderschöne Modell von Hasegawa in 1/48. Um genau zu sein handelt es sich hier um...
  • Phantom FG.1 Airfix A06016

Phantom FG.1 Airfix A06016: Moin! Ich möchte heute meine bereits im Mai fertig Airfix 1:72 Phantom FG.1 vorstellen. Als ich den Bausatz durchsah und die wirklich vielen...
  • Samurai Phantoms

Samurai Phantoms: Nach dem Buch "Samurai Starfighters" bringt Andy Binks jetzt ein Buch über die japanischen Phantoms F-4EJ heraus. Hier als Probierhäppchen ein...
  • Phantom F-4 FGR.2 (No. 92 Sqn Wildenrath)

Phantom F-4 FGR.2 (No. 92 Sqn Wildenrath): So, Kollegen, hier kommt eine Hasegawa Phantom FGR.2 der britischen Luftwaffe. Die Schleudersitze habe ich durch eine Resin-Variante ersetzt. Die...
  • Sayonara Mitsubishi F-1 - Farewell-Show in Tsuiki, JP, 6.11.2005

Sayonara Mitsubishi F-1 - Farewell-Show in Tsuiki, JP, 6.11.2005: Diesmal ist es Zeit für einen Bericht vom anderen Ende der Airshow-Welt. Während 17 Tagen in Japan hatten wir die Gelegenheit, sehr viel Fluggerät...