wenkman
Fluglehrer
- Dabei seit
- 29.09.2001
- Beiträge
- 229
- Zustimmungen
- 50
What does "AEF" mean, when does it start, who will participate and what ist that all about
A flight of A-10's is expected to arrive at Layes at 18.00h local, that is 20.00h local german and holland time..........no idea if these are the one's for SP this week..............Just before the roumours starts to be out of limmits.....
Spangdahlem will see some A-10s arriving next week. These will be additions for 81st FS. Probably because 81st is sending their own a/c to the US for modifications this year, so the unit will be strenghtend by other a/c
Scramble Database reported 80-0217 as an Osan based OA-10A, "80-0701" doesnt exist, so 78-0701 an AK aircraft or 80-0201 a KC one, both OA-10A .their are now at layes
their are the 80-0217 and 80-0701, no cleu about their tailcode's. Support was a KC-135 58-0036............
Their both "just" A-10A's.. The O (Observer) is for the weapon loadout (FAC roles). The airframes are exactly the same though.Scramble Database reported 80-0217 as an Osan based OA-10A, "80-0701" doesnt exist, so 78-0701 an AK aircraft or 80-0201 a KC one, both OA-10A .
91-0352 52nd FW .F16CJ.SP.22FS.52FW.Wo gehören die 52nd FW oder 52nd OG hin? 22nd FS oder 23rd FS?
Danke Dietmar! :red:91-0352 52nd FW .F16CJ.SP.22FS.52FW.
91-0416 52nd OG .F16CJ.SP.23FS.52FW.
@ice, danke für´s Log
91-0352 Aircraft History52OG und 52FW haben als erste Farbe rot... :?!
Hallo Andreas,
danke fürs Lob...sag mal bist du unten in Bayern schon "Schnee-Dicht" wie wir hier in der Pfalz sagen?? :D
...hier mal die 402...also die Falcons sehen wirklich so langsam echt übel aus in dieser "well used" Lackierung....wenn es so weiter geht,können die zum Lackieren bzw. Ausbessern von Farbplatzern nen schwarzen Edding Stift Modell nummer
28000 nehmen...hahahaha
lg Dalibor
Moin Dalibor,
informative und detailreiche Schilderung einer Zaunbegegnung in Spang.
Beim Lesen überkommt einem das ultimative Kribbeln vom Nacken bis
zum Steißbein, denn dieses feeling kenn ich auch aus eigener Erfahrung
( England, Frankreich, USA etc. )
Nur den 86´th AW - chief und seine Crewmembers mit Trillerpfeifen von
der Arbeit abzuhalten, unakzeptabel.:D
Schätze nach dem KFZ-Kennzeichen check ( deine Visitenkarte ;) ) hat
man(n) die "Wadenbeizer" zurück gepfiffen.
Gruß, poison
PS.: Hab köstlich gelacht und danke für die beiden A-10 pics
( mit den goßen Kannen, sieht man selten )